Thursday 17 November 2011

Bila Irfan kena duduk Taska

Sedar tak sedar irfan sudah berumur 2 taun 3 bulan..sekjp jerk aku rasa masa berlalu...Makin besar makin banyak ragam nya..pening aku...

Irfan dah kena duk kat taska sebab aku kena pindah opis..nak hantar ke pengasuh..tak sama jalan pulak...
nak tak nak aku amik keputusan hantar irfan ke taska...

1st day hantar,Irfan dah nagis kuat2...
masa aku amik waktu balik pun sama..nampak muka aku..dh dengar dia nagis...setiap hari dia akan nagis klu aku nak tinggalkan dia kat taska...
So now,Irfan dah ok duk kat taska..tapi aku pening kepala pulak bila balik rumah dia mintak aku dukung dia je...(nak Mintak manja)...tak ikut cakap dia mulalah dia nagis...sanggup tak nak isap susu klu aku tak baring sebelah dia...pening aku.

aku nak masak pun nk kena dukung dia gak..
mcm mana aku nak buat keja...
bila bangun pagi aku baru siap2 nak pegi keja dia dah tarik2 tangan aku..nagis...suruh aku cepat....tak sabar dia nak pegi taska...
Sejak2 Irfan duduk taska...
aku tengok dia dah pandai bergaul..
dah tak Kedekut barang2 mainan dia...



No comments:

Post a Comment